12 feb. 2013

Måndag igen och jag slarvar nått så kopiöst med bloggen...sorry om nu någon en bryr sig om det hahaha t

Det flyter på och jag mår toppen,började träna den 31 januari och det va banne mig roligare än jag trodde det va..har ju testat träna tidigare men ledsnat redan efter 10 min men det känns annorlunda den här gången..kan vara för att vi peppar varandra...hoppas vi kommer fram till att vi vill teckna avtal så kan fortsätta gå dit och försöka få lite rutiner.

Arbetsträningen är också toppen,har jag tur så övergår det snart till trainee jobb vilket skulle innebära lite förändring i tillvaron och plånboken ;) jag stormtrivs och deltagarna verkar gilla mig med..kuligt !!

Snart flytt också...nice att flytta och möta våren på nya stället :) har egentligen inte så mycket att skriva om annat än att det varit en bra helg..Adam va till Romme Victor sov hos Jörgen hela helgen bara lilla sessan som hade jobbigt med sin astma...sen va vi ju upp och firade Sisa som fyllt 9 år..stora tjejen nu <3 p="">


See ya !!


//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar