24 mars 2014

Stress

Undersökningen av hjärtat är påbörjat...fanns inget fel enligt ultraljudet tack o lov ,men ska tbx och göra arbets-ekg och en långtidsregistrering i april.Fick selokentabl att ta vid hjärtrus och order om att röra på mig så fort jag är yr..mitt blodtryck va väldans lågt så bara försöka göra som doktorn vill..skadar ju aldrig med lite motion ;)

Stresshjärta menade läkaren..no shit sherlock..skulle jag stressa hahahaha HUR stressar man inte ?? Tell me..jag föddes stressad . Adhd är mitt mellannamn...men just det Adhd finns ju inte har jag läst..hmmm jaja stressar gör jag iaf.

Kunde börja med medicinen igen sa hon,ska bara vänta tills alla undersökningar är klara,undra hur det blir den här gången..kommer jag reagera lika positivt som förra gången ?? Hoppas för nu vill jag ha stopp eller iallafall sakta ner torktumlaren som snurrar konstant i huvudet .

Måndag idag vilket betyder ännu en ny vecka med möten och massa mysig fika med min bästa vän..vad skulle jag göra utan henne..fy vill inte tänka tanken..hon betyder så erhört mycket så lämna mig aldrig älskade BFF.

Nu orkar jag inte skriva mer idag det bara maler på i huvudet så jag loggar ut och hoppas på en solig vecka med många promenader och positiva möten.

Kramelikram kära ni !!

//Lellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar