28 jan. 2010

Frusen trött men glad ändå !!

Herregud va trött jag va denna torsdag...va ifs inget nytt jag är en tröttmössa som lätt skulle kunna sova bort många timmar...jag hoppas verkligen det går över...är trött på att alltid vara trött...

Tänk om man kunde vakna en morgon med massa energi..få vakna och känna sig som en duracell kanin som bara skuttar runt och gör alla måsten utan att dra en enda suck ha ha det skulle se bra roligt ut...men man skulle med största säkerhet få en massa bra saker gjorda.

Blev sent i natt,fastnade på fb med nåt meningslöst beroendeframkallande spel...vart är världen på väg..har ju hört om hur folk fastnar på div spel och dyl som farmville och andra liknande spel så dom tom vaknar på nätterna för att gå upp till datan...håller fb på att hjärntvätta mänskligheten?? är det kanske ett värsting virus som sakta men säkert bryter ner och människor så vi tillslut inte ens klarar av att lämna våra hem ...kommer vi alla lida av socialfobi snart och endast leva våra liv via dessa virtuella matlagningsspel och bondgårdar..ska man kanske skaffa en cyberkille ...vi kan ju kalla oss särbos då han såklart bor på "farmen " lr nåt på fb...kan ju göra honom precis som jag vill...snacka om att jag kommer ha makten i vårat förhållande ;) ...här kommer det inte råda några svartsjukedraman och konflikter..om nu inte nån satans granne kidnappar mina kossor så han måste bege sig till en annan bruttas farm *asg* då kan man ju börja ana oråd hehehehe...


Näe nog om det...just nu sitter jag i min Emmis och Mathias lägenhet och håller på att frysa ihjäl...är ju bortskämd med att ha en sisådär 24 gr varmt inne,här kan det inte vara mer än 18 och det är ju på gränsen till kylskåpskallt *S*
Anledningen till att jag är här är för att dom va så gulliga och tog med Victor på ishockey i Södertälje på SSK-DIF så jag passar mina älskade syskonbarn Lovisa och Elias..
Otroligt vilka rara barn..där har dom lyckats bra..så väluppfostrade.
Mina troll är med moster Lallis =) hon är underbar som ville vara med dom idag..tack snälla <3 MEN snart bär det av =) jag och kära mor ska iväg på en resa...ska bli mysigt att få kvalitetstid med mamsegull..är 100% säker på att vi kommer ha det toppen. Nu ska jag nog sätta på mig mina lovikavantar innan mina fingrar stelnar av köldskador ...fy hur kan dom sova i den här igloon ?? =) Over and out och tack för idag ...va rädda om varandra livet är så skört...visa dina nära och kära massa kärlek redan idag !!! Massa kärlek från mig <3 <3 <3




2 kommentarer:

  1. Jätte fin blogg ju! di skriver otroligt fint! beklagar att du haft det så svårt..visste faktiskt inget om det..Hoppas ni hittar eran väg..Kramar om!

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta hit..Livet är inte lätt...Tittar in fler gånger..Jag bloggar också..Fast det är hunden blogg..Det är rätt kul o skönt att skriva..

    SvaraRadera