27 jan. 2010

soffpotatisens pladder om ditten och datten !!






Is this a halleluja moment ??


NOT bara ett infall av att jag kanske skulle kasta in några rader...det va ju ett tag sen.


Så vad har hänt sen sist...flyttat ner till centrum har vi gjort ..så underbart :)


Nu har jag nära till kära mor och systra mi så äntligen kan vi ta igen förlorad tid,som i dag tex när syster fyller år...Det kändes så kul att bli ditbjuden och se hur lugn och harmonisk hon är och att hon mår sååå bra...det är hon verkligen värd <3>

Annars flyter livet på lugnt och fint utan större katastrofer just nu..vem vet vad morgondagen har att erbjuda....återstår att se ;)

Fredagen bjuder iallafall på en resa med mammsen...första gången vi ska göra nåt tillsammans själva super kul.....får se om det blir nåt besök i taxfree ...=)



Nu sitter jag här fast jag inte ska vara uppe .... fy på mig ...men samtidigt sitter jag och pratar med en god vän på msn så då går klockan...är väl halvdöd som vanligt i morgon...

Så ni som känner mig vet ju att om ni ringer så kan det vara så att jag pratar i halvvaket tillstånd... för många ggr har jag inte en susning om vem jag pratat med eller om vad hahahaha då är man TRÖTT...
så påminn mig gärna...och börjar jag svamla några hemlisar så lägg bara på DIREKT !!*asg*

Nattinatt...dröm sött och till mig själv vill jag bara säga :


Välkommen tillbaka för den här gången ...I did it again (utan ops ) ;)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3>3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3>













1 kommentar:

  1. Älskade syster!!!

    Tack för igår!!! Det var inte så farligt att ha folk hemma, upptäckte jag igår.....
    Och du har så rätt om mitt mående...jag MÅR jävligt bra just nu!! Jag tror mycket på att jag lösgör kroppens egna endorfiner när jag tränar! Och det är så kul att du bor härnere på stan med mig nu....då kan du ju bara studsa förbi emellanåt och så fikar vi eller nåt!! Jag vill hitta tbx till min familj som jag varit borta från så länge!!! Jaja, allt känns härligt och jag tar vara på varje BRA dag!! LOVE U sis!!!<3

    SvaraRadera