2 feb. 2010

Hela huvudet fullt med snor !!!!

Hur mycket snor har man egentligen..??.är förkyld som bara den och jag skojar inte när jag säger att jag snyter mig HELA tiden..det tar aldrig slut...vart håller allt snor hus kan man ju undra...??helt sjukt..ja sjukt va ordet för det är precis så jag känner mig..ända ut i hörselgångarna..är nästan döv på ena örat så det kanske är där snoret bor =) Skulle ha kollat mer på tv som barn för säkert berättade farbror Jan i programet "Kroppen" hur allt fungerar .

Nog om snusk ....har bokat in min kära fd granne och hennes barn plus en kompis till hennes dotter och även min älskade lillebror på kryssningen vi ska på under sportlovet ...ska bli skoj att åka så många =) Hoppas barnen känner likadant,vi får passa på att fira Victor ombord..mammas hjärta fyller ju hela 14 år <3

Ska inte tråka ut er med min blogg mer idag...är inte på topp så jag kollar Paradise hotel sen kryper jag i säng och hoppas på att få sova lite utan att vakna av andnöd pga täppt näsa..tackar gud för Otrivin menthol *L*

Sweet dreams ...c ya!!

Puss puss !!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar