1 feb. 2010

Varit på date !!!!!


Precis så är det...=)

Så va det måndag igen,trött men nöjd med helgen som varit ...
Va iväg med min kära mor på kryssning i helgen på Birka...vi kan inte ha haft det bättre än vi hade det,lyxhytt champagne och glatt humör..kan det bli bättre ?? ;)

Träffade massa roligt folk...Jacob (Birkas egna lilla yrväder som håller i showen och karaoken) påpekade att han inte hade nåt emot lellen i tomtekläder iallafall hahaha det hade ju sett ut om jag kom som en tomtenissa på båten i slutet av Januari...kul att någon gillade bilden =)

Sen ska jag ju inte glömma birkas egna dansbandsfanatiker "Roggan" han klev stolt upp på scenen och sjöng som vanligt Bara vara din Margareta...snälla roggan är det den enda du kan hahahaha....ska bli intressant att höra hur du låter när du ska köra Dagny inför juryn ..dom lär ju bli mäktigt imponerade av dig och din glitter skjorta...gissa om jag önskar att jag kunde vara en fluga på väggen för att höra deras reaktioner det här året *asg*

Killar,karlar och gubbar fanns det massor av..den ena fullare än den andra...har folk inga gränser när det gäller spriten...visst fanns det fulla kvinns men karlarna är banne mig ett strå vassare...

Bugga till Date gick inge vidare hahahaha morsan skyllde på bruten tå så hon slapp men hon gjorde tappert försök så gissa om tån fick lida för det =)
Själv så tappade jag takten hela tiden ..måste ha vart pga mr buggkung som han trodde han va som inte kunde föra...lr så är det den bistra sanningen att jag tappat stinget =( jaja lika bra att söka sig till bugg kurs igen då om man ska palla kryssningar i framtiden..för det är ju några till inbokade framöver...
Man får lätt smak för det när man är iväg..hade lätt kunnat åkte en vända till igen om inte annat för att lyssna på grabbarna i bandet..dom va ju båda fina att se på och riktigt bra =) När en av killarna i bandet sa att jag gärna kunde åka på fler spelningar så sa jag" säg inte för mycket jag kanske tar dig på orden och blir en stalker"  hahahaha men det va ok för vackra flickor fick gärna följa dom svarade han... hehehe gissa om jag växte flera centimeter ...*L*

Resan blev inte så dyr heller handlade bara godis till barnen och 2 penis groggar hahaha ja det är nån tequila drink i nåt som skulle föreställa en dildo size big *S*

Förkyld blev jag också..inte så konstigt kanske nu när man måste gå ut i rökburar mera liknande gaskammare och röka...va ju tom så att många av oss rökare inte ens pallade stå där inne...man fick leta sig fram i dimman efter varandra =) sånt kan ju få vem som helst att fundera på att sluta röka .

Ja det va lite från den resan ..nu ska jag återgå till måndagsbestyren..typ kasta in en maskintvätt..handla lite och kanske unna mig en stunds vila och kurera mig.

Ha en underbar vecka alla nära och kära...tänk positivt ..snart är våren här..lovely!!!


Pusspuss !!!
Haha det syns att jag knappt når upp så jag hänger så fint mellan killarna =)(lägg märke till handen på rumpan hehehehe )

2 kommentarer:

  1. Handen på rumpan!!! Han ser ju lite finurlig ut också!!! Hahaha...Roligt att kryssningen blev så lyckad!! Hur länge ska moder skylla på tån, då?? hi hi hi...;-) Kram <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hej. Trevlig bild och fint har du haft det!
    Önskar dej min Facebookvän en fantastisk dag.

    Blessings. Kram. Färjan-Ruth, Bptpastorn

    SvaraRadera