5 okt. 2011

Bättre idag

Idag känns det bättre :) Fick sova rätt ok iallafall..lilleman och jag sov i hans rum inatt och somnade till en film...nice !


Ska till mami nu på morgonen..tänkte att Victor skulle få vara ifred med sin lärare..han är toppen..känner själv att jag kanske är lite tjatig på Victor men jag menar ju bara väl vill ju att han ska känna att han fixar skolan ,så det är mer att jag vill pusha på...men det blir lätt fel..får nog komma överens med skolan och Victor hur han ska lägga upp studierna så behöver jag egentligen inte lägga mig i..vi får göra ett hemma studieschema helt enkelt :)


Solen skiner så nu går jag min illa promenad och andas lite ...kanske kastar jag in nån rad under dagen ;)
Ha det gott ...stooor kram <3


Precis så är det !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar