31 okt. 2011

Att det ska vara så svårt...

Att skriva dagligen alltså...ja fast det har ju varit en massa på schemat istället och då blir vissa saker lidande så fick det bli...
Finns så mycket jag skulle vilja skriva men det snurrar i skallen och jag har svårt att sätta ord på känslorna...vill nog påstå att det varit en tid jag och barnen hade kunnat vara utan,
sen 14 okt har det bara känts skit rent ut sagt..massor har hänt i min närhet med personer som står mig nära...men allt är inte dåliga saker :)är så glad att min underbara vän flyttar hit..då kan vi ses ännu mera nu gumman..myyyyys <3


Får fina mess och mail från en underbar vän som värmer...tack vännen att du fortfarande 7 år senare står ut med mig :) .


Vilar mina ögon en stund och får se vad kvällen har att erbjuda





Kram <3

1 kommentar: