7 dec. 2011

Allt som vanligt hahaha

Jag är ju inte så himla bra på att uppdatera min blogg kan ju ju erkänna men men sån är jag ;)
Livet känns helt ok..min gumma har flyttat in här på präntaren med sin darling och ingen är gladare än jag..jo barnen förstås..Välkomna till gräddhyllan Thess & Sixten <3

Möten typ dagligen..men känns rätt ok..det börjar flyta på så som jag vill ..kanske håller det på att vända ..tar en dag i taget ...att jag numera kan känna ett annat lugn är tack vare Magnus...mår lika bra varje gång jag varit dit..känner mig såå harmonisk och avslappnad...och det är PRECIS vad jag behöver.

Snart julafton på tal om annat..har bestämt oss för att vara hos älskade sis och tokmysa då...försöka att inte känna den årliga stressen och ångesten iår..vi tar det för vad det är och ser till att alla är glada och mår toppen.
Annars då...jo sömnen har blivit bättre..kanske har vi blivit av med lite jobbiga energier här hemma som stört oss...det har varit så tydligt men nu sista tiden har det känts bättre...kanske funkade rådet jag fick ;)
Sen mår jag så mycket bättre nu när jag gjort mig av med alla energitjuvar....ser er ibland men ni bekommer mig inte...ni går bort...jag vet så väl vilka jag har vid min sida så ni falska kan ju roa er med att ödsla tid på att snacka skit om varandra..*poff* livet är en fröjd utan er !!
Nähe kanske skulle jag fundera vidare på julklapparna åt barnen...svårt när dom inte vill ha annat än pengar..men ifs så kan dom ju köpa vad dom vill sen..

Ha det gott och ni som ska se Magnus Carlsson på fredag..kanske ses vi ..ska bli sjukt mysigt..älskar hans julsånger och att få dela den med mami gör det extra mysigt <3

Nöjd men just nu lite sömnig.. för den här dagen har varit kanon...Sixten du är en klippa :)tack du är värdefull!!

Over and out <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar