26 dec. 2011

God fortsättning

Så är julen över för den här gången med...jag och barnen firade uppe hos sis ..Urmysigt va det ..vi flummade alla 8 runt i våra ziperaller och bara tog det luuuugnt .


Putte Emma jag och barnen åt massa gott...trots att vi sa att iår skulle vi inte ha julmat..haha snacka om att det fanns käk åt ett helt kompani :P


Barnen va nöjda med sina julklappar ..puh tur det..för i den här åldern är det banne mig inte det lättaste..Lilleman som fyllde 12 år 2 dagar innan blev stormrik på kuppen så nu har han till cykeln han länge velat köpa :)


Barnens far dök förbi en snabbis på julafton...han blev inte långrandig och tacka gudarna för det...hade det inte varit för att barnen satt i rummet så hade jag gladeligen kastat ut honom..rövhål att förstöra varenda jul asså :/


Men vi va nöjda och glada iallafall ,skönaste julen på länge faktiskt...inga måsten och ingen stress...Tack älskade sis för att vi fick sova kvar och röja lite i ditt hem ..love ya !!


Just idag så sitter jag med en tomhetskänsla...saknaden över att ha någon vid sin sida är enorm just nu..är inte desperat och vill inte kasta mig in i nått ..men det vore inte helt fel att få dom där fjärilarna i magen och känna sig som 14 igen ;)


Nu ska jag återgå till att störa grannarna med hög musik på nya ljudanläggningen ,ta mig lite kaffe från min nya underbara kaffemaskin och kolla när lilleman spelar på nya x-boxet :)




Ha en en toppenkväll ...


See ya  L&R  // Helene


Bjussar på en bild från julafton ;) tubbiefamiljen yes we are <3

1 kommentar:

  1. tack själv för en underbaris JUL o att ni VILLE komma åh röjja ;) <3

    SvaraRadera