29 dec. 2011

En jävla omgång skulle DU ha och DU och DU !!!

Hatar känslan av att behöva bli så här arg och orättvist behandlad...här är man en bra mamma som sköter allt som rör barnen och återigen så fixade jag med julklapparna till barnen och skulle få pengar av fadern..vad säger han när jag ber om dom "jävla luder" sen klickade han..


Är det nåt jag hatar så är det när någon kastar på luren och framför allt använder sånt språk..ta DITT jävla ansvar någongång och väx upp för fan...du är bara tragisk som människa och jag tänker inte tycka synd om dig...du har valt det liv du lever men låt det inte drabba oss...packa ditt pick och pack och flytta långt bort .


Sen smärtar det att se sis ledsen...för nu har även hennes förbannade ex ballat ur och jävlas när det gäller barnen...va fan ekar det där uppe hos dom eller orkar dom inte vara föräldrar längre...lite sent att tänka på det nu...men jisses så lätt att bara fly...fly fort och långt bort för det kommer en dag när det slår tbx ordentligt ska ni se.


Skulle kunna skriva hur mycket som helst om dessa patetiska pappor men tänker njuta av kvällen med mina underbara barn som alltid kommer ligga mig varmast om hjärtat..sviker er aldrig om jag så ska krypa på blödande knän..ni är det vackraste och underbaraste jag har i mitt liv...Älskar er <3<3<3




(det sista DU är till den lilla äckliga fan som är en maktgalen lite ettrig fan )




Hahaha jag e inte bitter bara jävligt sur,sne,förbannad,arg !!


GÅ MED GUD !!


//H

1 kommentar:

  1. idioterna kan suga min K*K! Så less så skott i pannan om dom egoisterna närmar sig inom kort! bäst att dom håller sig borta ett tag så man hinner andas....

    SvaraRadera