2 okt. 2011

Ops jag gjorde det igen ...

Tänk att det ska vara så himla svårt att blogga mellan varven...skulle ju skvallra om hur vi hade det på Josh Groban och nu kommer det...UNDERBART & MAGISKT <3


Helt klart ett minne för livet...tyvärr va han efter i sitt tidschema men vi kom in backstage iallafall och fick chansen att träffa detta musikgeni och ta en autograf och lite nån bild.Hur många får den chansen...INTE många och jag kommer aldrig glömma det.
Hela globen kändes magisk när han sjöng..va nog mycket känslor just då,snacka gåshud till max .


Annars har jag legat lite krasslig i den här förbannade förkylningen..men nu känns det bättre.
Har försökt hjälpa M lite med flytten också,det blir kanon nu när han har en femrummare...skönt för dom :)


Sen är jag så otroligt stolt också över Jörgen som visade upp en sida och tog ett beslut som förvånade många och som visade att han verkligen förändrats...nu är det bara att hålla tummarna...vi ses om några dagar :)


Däremot är jag så ledsen för min älskade väns skull som mår så otroligt dåligt och jag önskar jag kunde finnas vid din sida 24/7  men du vet att jag finns här för dig dag som natt..lova lämna mig ALDRIG ! Skulle inte orka utan dig du betyder mer än du tror..är bara dålig på att visa det och att hitta tiden till att umgås...men jag har ju haft några fullspäckade veckor med möten,telefonsamtal,intyg osv.
När allt lugnat ner sig så hoppas jag vi kan ta igen förlorad tid...älskar dig <3


Här har ni en bild på mig och den skönsjungande Josh,godnatt alla !!!


Och till min familj vill jag bara säga tack för att ni finns och orkar med mig i vått och torrt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar