11 mars 2012

Grattis Loreen

Den va inte min favorit men jag va rätt säker på att den skulle vinna...det känns som det är en låt som faktiskt skulle kunna knipa en rätt ok placering ..första platsen kanske ;)

Själv älskar jag ju Thorsten som ni vet men inte som melodifestivals bidrag för Sverige dock ;)
Men Dead By April hade gärna fått representera oss dom är ju guld :) snygga är dom också !

Har haft lite svårt att fokusera idag..många tankar efter kvällens sorgliga besked om Ankis plötsliga bortgång..endast 52 år så rycktes hon bort :( det va bara nån vecka sen vi satt och pratade på gårn innan Joels uppträdande...varje gång sånt här händer så blir man så påmind om livet och hur skört det är..så att ta dagen som den kommer,göra det bästa av den och alltid försöka se på allt omkring oss med kärlek och respekt är nått vi alla borde göra...Carpe Diem är dom rätta orden !!

Är så tacksam , jag har så otroligt underbara barn en underbar familj..få men äkta vänner som jag saknar men tyvärr träffar för sällan av olika anledningar,jag bor kanon och är inte rik på pengar men på kärleken från mina barn..varje gång jag tittar på dom känner jag att jag lyckats med nått bra...och jag menar verkligen JAG för dom har bara haft mig..så jag överöser dom med min kärlek och omtanke och det kan inte köpas för pengar..och dom ger så mycket tillbaks och det är en underbar känsla..tack mina änglar för att ni berikar mitt liv ni är mitt MIRAKEL och det är tack vare barnen ,familjen och vännerna som JAG RESER MIG IGEN...så AMAZING :) Jag älskar er <3 (där fick jag till det lite med mellot också haha )



avslutar med "min låt" Nattinatt <3

R.I.P Anki vila i frid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar