3 mars 2012

Solen lyser..gud så underbart.Tänk vilken inverkan den har på oss egentligen..man får mera energi man blir gladare och allt känns helt enkelt lite lättare...sen att dammet som yr omkring i lägenheten syns betydligt mycket mera känns väl sådär ;)

Kvällen igår va lugn och jag mådde väl inge vidare med den här förkylningen ,men jag drack massa vatten och tog en alvedon innan jag la mig för att sova på min sköna soffa ,så nu på morgonen så va jag lite piggare :)

Ska förhoppningsvis ut en vända med min underbara vän Micke och handla lite idag och sen ta en gokaffe och pladdra lite...vi ses ju så sällan nu så vi har nog en del att prata om .

Här hemma så känns hela atmosfären annorlunda..barnen är så fantastiskt snälla (men det är dom ju alltid ifs ) inga tjafs alls och jag tycker alla känns gladare och mer harmoniska ,jag har som jag alltid sagt världens underbaraste och skötsammaste barn som förgyller mitt liv varje dag,och en familj som alltid finns <3

Kopierade några tänkvärda och kloka ord av en vän på fb..hon har så rätt och dom orden stämmer verkligen och min önskan vore att alla tänkte så  :)




Positivt tänkande är viktigt i min vardag. Om man inte har förmågan att vända negativitet till något positivt, så är det svårt att handskas med stora utmaningar. Negativ energi finns överallt, det gäller bara att handskas med den på rätt sätt och försöka se det vackra med alla situationer! 


Nähe alla vackra, nu blir det duschen för att sen njuta av dagen och ikväll se dramatiken på mello ;)

Carpe Diem <3<3<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar