3 mars 2012

Jag gillar den !


Den här låten är absolut inget för  melodifestivalen, inte ens i närheten...men jag kan inte låta bli att tycka om den...den gick rakt in i mitt hjärta och berörde starkt...blev lite rörd , fast inte på ett jobbigt sätt men det va som om han sjöng om mig bitvis.

Jag har kämpat mig genom sjukt många motgångar och svårigheter och alltid har jag bestämt mig för att se en ljusglimt i livet och i slutändan REST MIG IGEN ...
Vad folk än har sagt och tyckt så tji fick ni som trodde jag skulle ge upp allt och bara tycka synd om mig själv...tvärtom jag håller huvudet högt och är stolt över mig själv som klarat alla prövningar jag utsatts för..det som har hänt är ju att jag blivit en starkare människa.

Tack för den här dagen nu känner jag för att krama lite extra på barnen innan jag hoppar i säng :)

Nattinatt <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar