11 sep. 2013

Läkarbesök

Vaken natt igen :( HATAR NÄTTER ..natt för mig är i dagsläget bara ångest och panik..fråga mig inte varför..men redan några timmar innan mörkret faller på så kan jag börja oroa mig för när det är dags att gå och sova..eller snarare försöka sova..

Ska det va så svårt att somna ?? har inte sovit mer än kanske 5-6 tim senaste 5 dygnen det går verkligen inte..kroppen och knoppen är helt slut..det va så skönt att träffa min läkare idag,han är så otroligt snäll och han lyssnar verkligen vi skulle höja styrkan på en medicin och hoppas att det ska hjälpa.
Sen tog dom prover för att försöka klura ut varför jag är så orkeslös har värk mer än vanligt ,varför jag tappat aptiten osv osv...så illa att jag tom glömde äta 2 dagar i rad,snacka om förvirrad..
Kan ju kanske bero på att det smärtar att äta får så ont så hjärnan kopplar väl bort allt vad hunger är för att skona mig från den värken..

Pratade närmare 4 tim med Eriq inatt..om allt och inget ..så skönt att bolla tankar känslor men samtidigt skum känsla på ett positivt sätt för vi känner ju inte varandra egentligen..hur kan det då komma sig att man kan ha känslan av att man har känt personen i evigheter ?? Tror det är så att människor kommer in i ens liv av en anledning det va meningen att vi skulle få kontakt helt klart och ingen är gladare och mer tacksam än jag..säger det igen det har varit min räddning dom här nätterna att du varit vaken med mig och fått mig att tänka på annat..

Saknar mig själv,mitt rätta jag saknar att umgås med mina få men äkta vänner saknar mina stunder med mami ,hoppas så innerligt att allt blir som vanligt snart igen..eller snarare jag ska banne mig se till att ta mig ur den här svackan och börja leva...njuta av livet tänker inte ge upp ..GE UPP finns inte som alternativ PUNKT!!!


Nu kastar jag mig över vardagsbestyren medans jag har en gnutta energi.

Carpe Diem  //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar