10 sep. 2013

Tröttare än tröttast

Fan va trött jag är på att inte må helt bra..det tar sån fruktansvärd energi att må så här..Kan det vända NU tack !! 

Försöker att hålla mig vaken nu på dagen så kanske jag kan sova inatt...hatar nätter hatar när det är dags att lägga sig..tankarna maler och ångesten kryper på när jag inser att det snart är morgon och jag inte sovit mer än max 30 min...varför är det så här nu fattar ingenting ??

Satt på skype inatt  med min nyfunna vän Eriq ännu en natt han är rar och håller mig sällskap ..tror vi pratade där över 2 1/2 timma och vi har så mycket att prata om..så skumt allt är..jag känner inte människan ,har aldrig träffat honom men vi pratar samma språk och det känns som om vi har pratat och känt varandra i evigheter....hur stor är chansen att man kommer i kontakt med någon som förstår utan att man behöver förklara och som inte dömer eller tycker man är konstig eller larvig pga vissa saker man tänker och känner...jag har haft turen att få en sån vän...värderar mina få men äkta vänner högre än dom kan förstå..ni är ovärderliga och har en stor plats i mitt hjärta..love u !!

Sorry om jag bara gnäller och låter låg..aldrig min mening att vara en energislukare .

Bjuder på en bild på min nya vän ..massa kärlek till er alla och sug i er av allt det vackra runt er..ge någon en extra varm och mysig kram idag vetja .

Kraaaaaaaaaaaam !!!!!!



Min vän som fanns där när inget annat hjälpte...tack vännen att du orkar lyssna .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar