17 sep. 2013

Brrrr idag va det kallt

Tisdag och jag mår bättre ,har sovit rätt ok senaste nätterna kanske för att jag somnat med tv:n på vilket gör att jag slipper den obehagliga tystnaden.

Fick besök av J idag han ville komma på kaffe på förmiddan ,det är ju trevlig att vi kan sitta och småsnacka utan groll...bara för någon dag sen knackade det på dörren,till min förvåning stod där hans kompis med mitt favoritgodis Polly "Bilar" han hade köpt en påse och bett kompisen lämna här..hur snällt som helst,för er som inte smakat GÖR DET !! ;)

Igår va jag med lilleman hos läkaren..dom vill utreda hans smärtor i höften som har pågått länge och som gör att han har svårt att vara med på aktiviteter längre stunder..utredning väntar nu med början hos ortopeden .
Och i morgon är det dags för återbesök på barnkliniken med mitt stora hjärta..får se vad dom har tänkt härnäst,det som är så himla skönt är att han fått 3 dagar praktik/vecka på Mavab som svetsare så nu får han äntligen plugga det han vill härligt ! Sessan då jag hon jobbar på i skolan och snart dags för gymnasieval...ska bli spännande att se vad hon bestämmer sig för att söka in på..hon har lite ideer..under tiden så lägger hon tid på sången..hon har börjat ta privatlektioner på kulturskolan ,hur modigt är inte det..stå och sjunga inför en främmande man ojoj här har vi en stjärna så vänta ni bara ,när ni minst anar så står hon på en scen nära dig ;)

Nu skippa datan och glo lite idol och ladda inför träff med min kbt i morgon ,jag mitt pucko gick ju dit fel dag sist haha jaja så kan det gå sen blir det hem J skulle komma på lunch.

Tack för mig !!! /Lellen som satt på sig raggisarna :D

Gudars så goda :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar