12 juli 2012

Brrr ingen värme precis

Var är sommaren..på riktigt alltså?? jag har väl aldrig under mina år varit med om en sån skum sommar som hoppar mellan sol och regn som står som spön i backen  :/

Nu är det sviterna av all miljöförstöring börjar visa sig..jorden säger ifrån ..att nu får det va nog..har man sett  filmen 2012 så kan man börja bli smått nervös..det är ju så här det börjar..alla naturkatastrofer en efter en..fåglar faller döda till marken,krabbor flyter iland döda,översvämningar och jordskalv...hmmm vet inte vad jag ska säga..inte känns det helt ok..

Nog om det..ska strax bjussa mami på en bulle...väntar med spänning på att höra om dom blir godkända eller inte :) vid lunchtid kommer Aimeé förbi med Saga och sen är det dax för mig att ta promenaden iväg,hoppas jag slipper regn ;)

I eftermiddag ska jag ta mig ut till J med barnen..han ville bjuda på grillat..har inte bestämt mig än om jag stannar och äter..men barnen vill ju det för sen tar jag Nellie och Adam och åker hem då Victor ska sova kvar ...jaja funderar på det en stund .

Sen funderar jag starkt på om jag ska ut till klubben på lördag..va ju dit förra året med Emmis och Aimeé och" farfar" och det va himla skoj...

Näe upp och hoppa nu slöhögar som fortfarande ligger och drar er i brist på annat..(jag förstår er haha ) .

Vi höres ciao !!!

//Lellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar