12 juli 2012

Plockar vuxenpoäng !!



Vilken dag..vaknade innan barnen så jag satte mig i lugn och ro med en kopp kaffe...väckte barnen och käkade frukost innan mami kom förbi och fikade..hon va nyfiken på bullarna och det glädjer mig att dom fick godkänt ;)

Lite senare kom Aimeé förbi med Saga...på em tog jag och Nellie oss upp till VC vilket gick fort :) .
Sis hörde av sig när vi va på väg hem och hon följde med en stund upp på en fika hon med ;) ja jag vet att det låter som om jag bara fikar mig igenom dagarna hahaha...men bara nästan :P

Runt 16-tiden åkte vi ut till J som bjussade på mat..eller snarare han stod för köttet resten handlade vi med ut ,allt va lugnt där och vi blev inte sena så när vi kom hem slappade vi en stund innan jag bestämde mig för att ge mig på att baka en jordgubbspaj....ojoj ..slurp så va den borta..DET tar jag som betyg : MVG .

men åhh nu känner jag hur trött jag börjar bli så det får bli sängen nu...så nattinatt säger jag och nu håller vi tummarna att det blir massa sol och värme i morgon och många veckor framöver.

Kramen <3<3<3

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar