10 juli 2012

Oj va stor ..........

Så skulle jag förnya bloggen lite haha ni ser ju hur det gick :D inte meningen att bilden ska ta upp halva sidan men jag har hjärnsläpp och lyckas inte förminska den ...meh hur svårt kan det va ?? jag har ju gjort det förut :/

Ska kolla runt lite och se om jag lyckas annars får jag byta bild...inte kul att komma in på bloggen och mötas av en jättestor Lellen ;)

Annars känns allt kanon faktiskt..mycket tror jag beror på min Lena...sen hon kom in i mitt liv så känns det lättare..hon är ett enormt stöd och bra att ha att göra med,hoppas det kommer fortsätta kännas så här.
Har möblerat om lite hemma igen,rensat lite och tvättat undan all tvätt...det va t om skoj att göra steken idag det är inte lite det :)

I helgen som va bjöd jag bästa Thess på lite tequila rose yummi :P vi satt flera timmar och pratade..hur mysigt som helst..på lördagen va jag ner till Maria..vi babblade på som förr i tiden när vi umgicks och kvällen slutade med att vi gick ut och roade oss...en trevlig kväll.Alltid lika skoj att kolla på folk,dansa och skratta lite...fick tom kära grannen H att dansa loss lite :D

Har tagit igen lite fika stunder med Micke också..vart ju några dagar vi inte sågs..jag och barnen va ju upp till min vän Johanna i Täby och det hela slutade med att jag och barnen kastade oss på Birka hehe bara sådär helt oplanerat utan packning ..det va så kanon så vi åkte 2 nätter..DET ni är inte likt mig...jo som lellen va förr :) kanske är jag på väg att hitta mig själv igen..iallafall helt underbara dagar tsm med barnen <3

Nu får vi se vad vi hittar på framöver...blir säkerligen en vända upp till huvudstaden om bara vädret kan bli lite bättre och om allt går enligt planerna så blir det några nätter uppe hos vännen också och bo i huset 5 nätter :)
Nu har jag banne mig kramp i fingrarna så nu ska jag ringa sis och höra hur det gick idag...till er alla från mig en bamsestor KRAM!!!

<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Behåll bilden som den är! JÄTTEFIN ju! Bara trevligt att mötas av ditt vackra ansikte <3
    Härligt att allt går bra nu, med Lena och så...Det var ett väldigt bra beslut du tog när du anlitade henne faktiskt. Så att du får en mindre börda.

    Love you <3<3<3

    SvaraRadera