1 juli 2012

Ibland får jag frågan : varför träffar du ingen kille ? Varför jobbar inte du ? Ledsnar du inte på att bara vara hemma ?? Men vet ni vad ..näe det här är jag och mitt liv just NU..jag har valt att vara singel eller jag letar inte efter någon..jag är lite av en ensamvarg mellan varven,jag behöver få dra mig undan och bara vara,jag vill umgås med mina barn och jag jobbar fast inte som en del av er andra utan med mig själv och  jag lägger massa tid på barnen och vet ni varför..jag vill att dom växer upp med vetskapen att mamma fanns alltid där och stöttade,att dom känner sig älskade och med känslan av att dom är det bästa och viktigaste jag har..så min tid kommer sen,kan inte förstå mig på föräldrar som väljer jobb,pojkvänner och dyl framför barnen...kan man få allt det att funka så är det kanon men ser många unga som saknar en vuxen som bryr sig och lyssnar..fy va tragiskt.

Samma på nätterna,ser många unga ute mitt i natten drällandes på stan..men varför ?? vad har dom ute den tiden att göra? dom "stör" ju bara och verkar bara vilsna och uttråkade. Vi har inte alltid skoj vi heller men måste det hända nått hela tiden..värdesätt kvalitetstiden ni får tsm ,plötsligt är barnen stora och då önskar nog många att dom fått mera tid med sina barn.

Om vi hoppar från snacket om barnen till sommaren eller den sk sommaren..hmmm vart den nu är :/ Vi har bestämt att det blir 5 nätter hos vännen i huvudstaden...åhh så mysigt,barnen kan bada dygnet runt om dom vill..inga måste ,bara slappa och njuta av miljöombytet..det ska bli härligt :) Mig lär nog barnen hitta liggandes i hängmattan :P ojoj hoppas det blir sol och varmt så vi kan få lite färg.

Idag har solen kikat fram men självklart kom regnet ..jag passade på att åka ut till sis på en fika..urmysigt att bara va och pladdra lite ,kan tänka att hon blev lite paff när jag skrev och frågade om jag fick komma hihi ..tack sis för gott kaffe och en skön stund ute i lugnet <3 Igår va jag en vända med lillsis till tunapark det va också mys..vi passade på jag och Nellie att åka med eftersom grabbarna va med Putte på bio i 2 timmar :) Har fått en massa gjort den här veckan..har ju tom hälsat på Lena i huset i e-tuna haha otroligt allt på en och samma vecka plus att vi shoppat loss efter det jag och barnen :)

Som vanligt med min blogg så blir den lite rörig men men det får ni ta hahaha ,nu blir det lite mat åt mig och Victor,dom andra barnen har ätit ute hos sin pappa tsm med Natta som tog med dom ut dit,tack gumman <3 Avslutar nog kvällen med en kaffe hos mami om jag inte hamnar i matkoma :D

Over and out !! <3<3<3<3
Ciao // Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar