14 feb. 2012

En helt vanlig dag

En helt vanlig tisdag men för vissa lite mysigare och kärleksfullare än för mig..visst känns det i hjärtat när alla skriver om allahjärtansdag överallt och hur jag då kan känna saknaden av att ha nån vid min sida att fira med eller få skämma bort..eller kanske bli lite uppvaktad av..men å andra sidan så är just en sån här dag så överdriven och butikerna gör allt för att locka folk att köpa presenter i överflöd..
själv tycker jag isåfall att det är roligare att få nått när man minst anar :)

Har mina underbara älsklingar hos mig och det är det vackraste jag har..ska krama lite extra på dom idag och vi ska gå och mysa lite tsm över en fika :P
Ägnar lite extra tankar till alla i min familj och hoppas dom vet hur mycket jag älskar dom , för mig betyder ni allt.Glad att just NI är min familj <3<3<3

Ska försöka att inte deppa ihop idag utan se ljusglimtarna i livet ..Va nu rädda om varandra och ge er själva en bamsekram med orden " jag är unik och värdefull och älskad,jag duger som jag är ! "


Här kommer en bamsekram från mig *Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar