15 feb. 2012

Inget är som väntanstider.....

Idag ska min kära kusin genomgå en hjärtoperation..jag känner mig så nervös och orolig :/ Vi har inte haft så bra kontakt sista tiden tyvärr :( men vi har haft tider som vi skrattat och tokat oss ..den tiden i livet som va åren 04-05 va dom mest sprudlande roligaste någonsin vill jag nog påstå.

Jag bodde mer eller mindre hos honom dom helgerna barnen va hos sin pappa..hade tom en egen nyckel :) det blev ofta utgång och det va alltid lika skoj..mycket glada roliga människor runt mig då och dans och skratt hörde till vardagen..
Tommy är som en bror för mig..han är nog den i släkten som jag alltid haft bäst kontakt med..och mellan varven kommer det över mig hur mycket jag saknar att umgås med honom, fast det skulle aldrig bli som då..allt har förändrats..jag har,han har, alla andra har också förändrats ...så den tiden vi gjorde Strängnäs osäkert kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat :))

Tycker det är så sorgligt att man glider ifrån varandra.det är flera under åren som jag har haft så skoj med som jag idag knappt har kontakt med..jag har ofta tänk ta första steget och höra om vi ska ses men sen blir det aldrig av.Varför?

Kan inte vara sur på dom som slutade höra av sig , jag va ju inte så bra på det jag heller..men det berodde ju inte på att jag inte ville ha kontakt ,utan det berodde mycket på min situation just då..jag va ju nyskild och hade barnen 24/7 så det fanns inte chans för mig att komma hemifrån..så även om jag ville komma på fester,följa med ut eller komma över på en kvällsfika så hade jag ju barnen att tänka på och på kvällarna sov dom tidigt och då satt jag ju fast .För mig va det ett heltidsjobb att få dom att hantera skilsmässan och få allt i vardagen att rulla.

Visst hade jag en önskan att dom skulle förstå men jag va nog inte tydlig nog med hur jag hade det..masken på ni vet och då kan jag inte begära att få förståelse...och även OM dom förstod så ledsnade dom väl på att fråga mig då dom alltid visste svaret..NEJ jag kan tyvärr inte !!

Undra vad alla gör idag..tänker dom någonsin på den tiden vi umgicks ?? Kan dom nu efter alla år med facit i hand förstå att jag hade det jävligt tufft  ??

Finns nog en mening med allt..dom som jag har runt mig idag och som funnits under alla år är dom som vet allt och accepterar mig för den jag är..ÄLSKAR er för det mina underbara vänner <3
Har få men äkta och skulle aldrig byta ut er mot allt i världen :)

Varför känner jag mig ledsen idag ?? Är det oron kring Tommys op ?? Eller är det övergående..kanske bara trött ? Är ju egentligen en glad skit :D

 Får det bara bli vår så jag kommer ut lite bland folk så kommer allt kännas lättare..vintertid är man ju så isolerad..eller hmm det är ju JAG själv som isolerat mig..fy på mig :)

Näe shit va jag drar ner er som läser bloggen nu..sorry..det har bara varit tråkiga ,nedstämda inlägg sista tiden ,men jag är glad när det kommer dagar som jag orkar skriva ner det..dom dagarna betyder ju att jag faktiskt mår bra och har energin att pladdra av mig lite..så luras inte av allt depp..bakom masken finns här en känslig men glad tjej som precis har börjat få kontakt med sina känslor och tankar..så bara positivt :))

Nu krama på Victor lite så han vaknar till och hitta på nått så timmarna går tills Tommys op är över.

KLART det går bra ..Ha en underbar dag alla fina ..ut med er i snön och gör snöänglar :P


Pözz Pözz <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar