8 feb. 2012

Jobbig känsla

Inte just idag utan ett tag tbx har jag känt mig ensam..trots att jag har barnen hos mig så är det nått jag saknar :(
Saknar att umgås med Veronika..det är så sällan vi ses nu för tiden..inte för att vi inte vill umgås utan det har varit eller funnit saker som hela tiden kommit mellan ..Saknar även Thess..vet ju att dom har haft fullt upp med flytt och jobb och då förstår jag att dom inte har tid med mig såklart...men jag brukar ta mig friheten och gå ner och ta en rök iallafall och lite kaffe mellan varven ..men kan sakna tiden då hon och jag kunde fika och pladdra flera timmar...Självklart är jag så glad att hon träffat en så fin kille som Sixten..missunnar absolut inte henne det..men det är just då när ens vänner träffat nån som ensamheten blir så påtaglig..:((

Sen har ju jag stunder när jag bara inte orkar vara social..inte med nån..ibland går det dagar då jag inte orkar ringa lr träffa folk...vet inte varför men jag har liksom inget vettigt att prata om känns det som..

Saknar det där sociala..att vara på ett jobb tex ..träffa lite folk och se lite annat än mitt hem..tröttnar på hemmet och vill inget annat än att flytta när jag ser mitt kaos hela dagarna..så jag HOPPAS att aAFhar en bra plan nu på nästa möte..men vad vill jag göra ?? ska spåna på det...spontant ramlar jag ju in på ungdomar eller telefonist/receptions jobb :)
Bara leta vidare ...

Nu ska jag göra mig klar och sen ner och inhandla present till Lovisa som blir stora tjejen idag 8 år redan..GRATTIS moster lilla troll <3<3<3


See ya <3<3<3<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar