23 feb. 2012

Undra när ??

Nu får det fan vara nog..fk bara strular eller tar tid på sig...jag skulle bli kallad på nytt möte med min läkare och dom nu i feb för att snacka om praktik/arbetsträning ...men tror ni dom hör av sig nångång ?? ICKE !!

Här sitter jag och det enda jag vet är att dom sagt att jag blir utförsäkrad i mars och att mötet skulle bli av med alla berörda....som vanligt hamnar jag mellan stolarna,har väl glömts bort eller nått. Önskar så att ha en sysselsättning iallafall några tim/ vecka så jag kommer ut från min lägenhet..ni anar inte vad det skulle betyda.

Annars inget nytt...dagarna rullar på ,aptiten kommer och går,solen har börjat kika fram :) Me Like då går det iallafall åt rätt håll ....Underbart !!

Ska ner på coop nu och fylla på kylen och vänta in gumsan som varit till gustafsvik hela dagen :) Adam va till Romme hela dan igår så han är nöjd idag men trött.

Och eftersom jag inte bloggade igår så passar jag på nu GRATTIS min ÄLSKLING Victor som fyllt 16 år ,jag älskar dig och hoppas att du snart får ihop dom sista kronorna som saknas så du kan köpa det du vill ha ;) men innan du beställer hem den så måste vi nog röjja och möblera om så den får plats :)

Min prins..bara 3 månader gammal <3<3 Finns inte
 ord för hur mycket jag älskar dig och dina syskon ni är det underbaraste och vackraste i mitt liv <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar