5 nov. 2012

Åter till det normala

Nu är lovet slut,skolorna börjar och jag ska återgå till mitt att leta arbetsträning..Tony och Maria kommer att ta upp mig på det kommande mötet så sen är det fritt fram att leta och jag hoppas nått av ställena kan ta emot mig.

Fortfarande rökfri ..nice men att vågen ökat något är mindre skoj men smälla man får ta..inte direkt så att jag ser upp med alla kalorifällor..tvärtom jag köper gotta som bara den ..fy mig.

Helgen va trevlig..Timmy sov över hos Adam och jag va ju ute en vända..i fredags bowlade vi med en vän och hans dotter...tjejerna mot killarna VI VANN jag va bäst..hahaha bara tur vill jag lova..jag är så kass egentligen..sen va vi hemma och kollade x factor och Nellies älsklingar..gissa om hon är glad över att hon fick biljett till deras konsert på friends arena i maj...lycklig tjej nu !!!


Nu ska jag kasta mig i duschen för att sen ut och posta viktiga papper och ta en fika med min allra bästa vän Veronica..vi försöker ses varje vecka nu...vi behöver varandra..så glad att du finns i mitt liv gumman..love u !


Over and out!

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar