7 nov. 2012


Idag fick jag besök av Veronika och Christer ..så himla mysigt..fick en bild av Christer på Petter och honom... saknar !!

Senaste dagarna har jag fått besök och träffat på så himla rara människor som visat så mycket omtanke och kommit med så kloka ord och råd...tack alla för erat stöd...välbehövligt nu när jag ska börja om på alla sätt..i vardagen och i tänket...blir tufft men det ska gå.
 

Träffade Tony igår igen ...det ser ljust ut och på fredag tar dom upp mig på mötet Yiiiihhhha..sen idag va Patrik förbi...vi pratade i 2 timmar och det kändes bra och kommer bli kanon .

Tänker på mitt stora hjärta...han njuter av lugnet hos morfar han...härligt att han fick komma dit i några dagar..vi tar hand om hans kisse under tiden ..skönt att han kan hämta andan och ladda batterierna lite..mitt lilla troll.

Hade ett långt samtal med en annan vän idag på stan...många aha upplevelser blev det må jag säga men otroligt många kloka ord..tack för stödet och alla goda råd M.

Igår då haha då knackade  det på dörren..in trillar en granne ,jag blev så paff när han ropade hallå i hallen..kände inte igen rösten först..han knatade in och slog sig ner i soffan sen pladdrade han på om allt och lite till ..Adam och jag satt som 2 fågelholkar när han gick...hahaha han har aldrig varit förbi men slog sig ner som om vi känt varandra i evigheter..jaja kul med spontan besök :) Och nu på kvällen så satt jag hos Thess och fikade då ringde Nellie och sa att Micke va hos oss...himla skoj att han kom förbi.

Passar på att tacka min vän och hans dotter...tack för god match i fredags..men ni grabbar va tyvärr sämst vi tjejer VANN ...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

Nu blir det nybyggarna ..Nellie sitter i badet och Adam är med Sixten och spelar pingis på mikaelshuset.

Nattinatt //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar