9 nov. 2012

Heldag i E-tuna

Startade hemifrån halv 9 i morse och tog taxi med Adam in till barnkliniken...det va dax för ett återbesök eftersom Adam va inlagd för lite över en månad sen...läkaren undersökte noga och sen fick adam ta lite blodprov..närmare precis 7 rör tog dom...tapper han va min lilleman..han gnällde inte en enda gång....


Efter mse så tog vi bussen ner på stan och käkade lite ..han va ju helt slut efter att ha lämnat så mycket blod..efter maten kikade vi runt i massa affärer...Lilleman visa vilken snowboard han önskar sig..hoppas vi kan skramla..han fyller ju faktiskt tonåring :) det skulle kosta nånstans mellan 2000-2500 kr och då får han allt för det priset..inte illa ;)


Vi hoppade av bussen vid mami där jag tog en kopp kaffe ,under tiden jag va där så trillade Putte och Jimi in...jisses vilken stolt faster jag är..stor han blivit min kära brorson och söt som socker.
Adam och Nellie kom också förbi och vi lyckades övertala grabbarna att gå med upp till mikaelshuset och spela lite pingis..så blev det..kul för Adam som älskar pingis och har beställt rack på nätet..han brinner för det ,han fick frågan att börja spela i klubb och ska nog dit på tisdag där min käre vän C är tränare.


Fick hem beslut från H idag..nu är det beslutat att han ska hjälpa oss härifrån..spännande att se vart det leder.Nu ska jag kolla klart på x factor sen sova..i morgon kommer mitt stora hjärta hem från morfar..saknar honom så !!


L & R //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar