27 nov. 2012

Tisdag

nya medicinen känns fortfarande ok..

varit iväg på rehab idag..tony va tyvärr på möte så honom får jag leta upp på torsdag .
I morgon kommer S då ska vi fika lite sen shoppa..usch blir dyrt tror jag.
Hemma är det färdigpyntat..bara ljusen kvar..blir egen designat i år :-)
Snart glöggkväll igen..i år ska vi ut till Fia ,jag och barnen...mysigt...sen ang julen så vet jag inte än...vi blir nog hemma..

nu måste jag sova så trött efter dagens träning..på fredag är det dax igen....men i morgon är det full rulle..kanske en fika med bästa om hon hinner..kram godnatt världen...och J min stickande vän i åker...jag finns här..glöm aldrig det !!

bjussar på några bilder..pingisträningen..min påbörjade stickningsträning,nya kaffemaskinen och Leia våran gosekisse

Nattinatt !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar