4 nov. 2012

Fick ett ryck

Satt i soffan och kollade på Så mycket bättre när jag fick för mig att gå ut..messade Malin och frågade om jag kunde komma ner ..kastade på mig kläder och satte i linserna jag fick låna ..alla skulle ju vara utklädda och jag hade ju inget att ha på mig ..men lovar att ögonen räckte för att folk skulle känna obehag...många kommentarer och många ville fota sig med mig hahaha tänk att ett par vidriga linser kan ha den effekten :)

Jag blev nästan lite skraj själv när jag kollade mig i spegeln .

Drack en smirnoff på hela kvällen och det räcker..roligast är ju att kolla in alla som blir fullare för varje minut och se hur dom beter sig och hur larviga dom blir..själv behöver jag inte alkohol för att bli larvig..det kan jag bli iallafall haha.

Bjuder på några bilder från kvällen...ha det gott folket.

Jag och Maria Ohlsson

Pia

Fialutta kom med på en bild hon med

Malin och Maria

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar