1 jan. 2013

Gott nytt år !!

Gott nytt år..hoppas 2013 blir ett underbart år med massa skratt och kärlek och att vi alla håller oss friska...jag hoppas så på min arbetsträning...funderar massor på hur det blir nu när min handledare sagt upp sig :/ men dom lovade att det kommer lösa sig iallafall så jag får lita på det :)


Alla som sprider negativ energi kan hålla sig borta i år ...jag vill se framåt och inte älta saker som hänt för evigheter sen...jag vill leva här och nu och göra det bästa av dagarna för mig och barnen...vi hoppas på en nystart när det gäller boende och jag hoppas på att träffa en kärlek..vem vet han kanske finns närmare än jag  tror...tiden får utvisa.



Simma lungt kära vänner och familj.... nu börjar mitt 2013 (rökfri än ) där jag kommer bli mera egoistisk och måna om mig själv och inte alltid vara andra till lags....jag är dålig på att ta mig egentid och  tänka på hur jag känner och mår...mår jag bra mår barnen kanon och vi är på god väg...så bye bye säger vi till allt det trista och gråa vissa kanske faller bort och några kanske kommer in i vårat liv...mycket kan komma att hända..spännande ....2013 here we come !!!!!!!!


Puss /Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar