10 jan. 2013

Ny medicin nya tag och nu rör det på sig ...
På Onsdag börjar jag arbetsträna...har ju alltid velat jobba med människor så det är precis vad jag ska göra...kommer "jobba" i nuvarande lokalen och funkar allt så vara med sen i flytten ner till rsmh:s lokaler..dom kommer hålla till på samma ställe..i dom lokalerna har jag ju varit förr då jag och mitt personliga ombud brukar träffas i lokalen brevid .

Den här arbetsträningen känns bra..bor vi kvar här så får jag nära till arbetet får vi lägenheten så blir det att åka buss och kanske cykla när värmen kommer .

Nu sängen kram alla som vill ha en nattinatt.

//Lellen


Hahaha bilden är ju klockren beskrivning på hur jag mår och fungerar..nu förstår jag vad min läkare pratade om..att diagnoserna går hand i hand blir ju uppenbart tack vare den här...ser ni den röda ?? Där slog min adhd till ordentligt så se upp :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar