22 jan. 2013

GRATTIS TILL OSS

Idag har jag skrivit på kontraktet på nya lägenheten Yes!!! Så den 1 mars bär det av till nya lägenheten..en 5 RoK på bottenplan (2 våningshus) med liten täppa utanför..helt lagom stor,bara vi får plats med litet bord så är vi nöjda :)

Varit på arbetsträningen också..känns toppen...blir så glad att året börjat så himla bra för oss...nu ska vi bara få ordning på allt inför flytten så kommer det bli kanon sen..S kommer hit på måndag så kan vi hjälpas åt med packning och rensning här hemma,för va konstigt det är..spelar ingen roll att jag rensat massor förr..jag lyckas ju spara på mig så sjukt mycket hela tiden...fasiken jag måste sluta upp med det hahahaha...


Nu fram med dammsugarn och sen ta hand om tvätten innan vi far på pingisen i Åker...


Ha det gott alla kramelikram

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar