14 jan. 2013

Måndag..hela dagen

Helt ok med måndag idag...kändes inte så tufft att kliva upp idag som det brukar på just måndagar ..
Skickade barnen till skolan,duschade och gick ner för att umgås med bästa Veronica..vi fikade på prinsen sen följde hon mig på alla ställen där jag skulle fixa med papper och andra måsten..så skönt att umgås med henne..hon känner mig ju till 100 % så jag kan bara va..behöver inte ursäkta eller förklara saker..hon förstår.

När vi sagt hejdå så sprang jag på A..han är alltid så rar och det är så naturligt att prata med honom..vi känner inte varandra men ändå är det som om jag känt honom länge..han ger sig inte han vill att jag kommer på mötet ikväll och kacklar lite över en kopp kaffe...vet inte om jag orkar och jag är ju som jag är bland nytt folk..hahaha fasiken att det ska vara så svårt att testa nått nytt...någongång ska jag gå dit iallafall det lovar jag !

I morgon är det möte i e-tuna igen så bara upp tidigt och iväg..sen är onsdagen här..då vi får besked ang
lägenheten...ser ljust ut och blir den våran så ska hemmet fyllas av kartonger och sen är det packa ,sälja, ge bort och kasta som gäller som aldrig förr...kollade lite om Mattias vill hjälpa med flytten ..inte helt omöjligt..kanske mitt kära ex hjälper det vet man ju inte förrän samma dag hahaha...har inte bebbes kommit kanske min käre granne kan hjälpa..jaja allt löser sig har jag bestämt mig.

Nu närmast är det kryssning på g..mami ,Putte jag och barnen far iväg och njuter av båten ..det är ju som ett andra hem för oss...vi kan blunda och hitta dit vi ska...kanoners ju  :D

Färdig bloggat för idag..

Ciao !!
//lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar