13 jan. 2013

Nedräkning

Mycket på g nu...börjar arbetsträna på onsdag...får besked om lägenheten på onsdag och testar mina nya tabletter och hoppas dom ska funka..men som vanligt så tål jag väl dom inte..har utslag i hela ansiktet men ska ge dom en chans..kanske ger det sig..HOPPAS !!

Ska försöka att inte stressa upp mig ang flytten och allt kring den om det blir så..vet ju min sits idag och har ju lite tid på mig att organisera den..måste tänka så att det löser sig..klart det gör !

Skrattade gott efter att ha pratat med min fd make i dag om vi pratade om en massa saker som är på g..han hade ju så klart glömt men kunde inte låta bli att fnissa när han säger..men lilla älsklingen jag hade glömt ..haha ibland undrar jag om han glömt bort att vi är skilda..2 ggr ringde han förra veckan helt otroligt..och han kom upp och hjälpte mami i fredags att bära lite..ja man slutar aldrig förvånas :)


Säger godnatt nu ...

 //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar