13 juni 2016

Dipp eller bara tristess..bergis både och !

Åhh vad jag vill göra nåt (ibland ska jag tillägga),men vad vill jag göra då ? Bra fråga har ni fler ? Vad orkar jag är nog frågan?
Bara jag kommer över den där berömda "tröskeln" brukar det vara lättare..men det är det där att komma sig iväg.

Att bara vara hemma är skönt med blir så tradigt ,alla dagar likadana,men så här veckan innan pengar känns det inte allt för spännande heller .

Jag va så trött idag ..faktiskt tröttare än vanligt (vet att jag har vänner som tänkte nu" hörru du, du är ju konstant trött") ja tyvärr så oftast är det så,men jag är snäll ändå..korna med har jag hört nån säga ;)

(Inte konstigt jag är singel,vem vill dejta en "skalman" liksom,äter sover ,äter sover... hahaha)


Rätt van nu för tiden att aldrig vara pigg, dagtid iallafall(alltid lurar man någon),det brukar kunna vända så jag känner mig pigg på natten..men vägen dit är jag halvsovandes eller nåt . Kanske ska sova hela dagarna och vara uppe hela nätterna,någon som vill ses då på nattfika ?
Inte så poppis bland grannarna misstänker jag om jag städar och tvättar mitt i natten...men men ,blir det aktuellt framöver med jobb så helt klart nattjobb !

                                               
Nu byter jag samtalsämne helt...Va så peppad inför fotbollen idag ,Sverige-Irland..men matchen va så urkass så den va ju rena sömnpillret Zzzzzzzzzz.
Va fan höll dom på med ? Zlatan ,va fan  ??

Nähe kära ni,jag känner att jag inte har rätt mood för bloggen idag,måste bero på matkoma efter mina 2 kaviarmackor :D så nog för idag..tråkinlägg som vanligt,men valfritt att läsa ..det är så att bloggen funkar lite som min ventil .. få pysa lite tankar,gnäll,sorg och glädjeämnen och funderingar ,så det kan hoppa hur som helst..precis som i min skalle....typ hela tiden , gul bil,sa du sten ?? !!!

I morgon är en annan dag,den gör vi det bästa av(äter massor av glass och umgås med dom vi älskar)

Dröm sött...............puss och kram //Lellen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar