7 juni 2016

Tisdag och tokvarmt !

Hallå folket!

Nu har jag sovit första natten i mitt sovrum..UTAN tv ..helt otroligt att jag somnade.
Lite svalare här än i vardagsrummet faktiskt så det va skönt..där svettades jag nåt så grymt så jag nästan trodde jag hade hamnat i klimakteriet hahahaha men så va inte fallet ,är väl bara en tidsfråga ifs .

Idag bestämde jag mig för att hälsa på min älskade bff Veronica i deras nya hus som ligger 2 min från mig,jag är så himla glad att ha henne nära så vi kan ses och vara virriga lite oftare än förut.

Nellie va med ner och väl där så fick vi träffa Tucker som är Matildas(Veronicas dotter) kille från Boston..snacka om att man fick tunghäfta,varför ska det kännas så jobbigt att prata engelska..stackarn fick sitta och lyssna på oss kackelhönor men lite försökte vi iallafall prata med honom .

Stod inte ut i värmen så slängde mig på deras soffa som värsta valrossen och suckade över värmen,som jag förr älskat men som nu sedan min hypo snarare är en plåga..tur det finns skugga och vindar som fläktar lite.

Låg och kikade lite på bloggen mellan varven igår och fick en chock när det fram tills inatt va över 400 visningar,,,på min blogg ja tammetusan..nån som stalkar mig kanske hahahaha eller så råkade dom kanske bara snubbla in :D, hur som helst så va det kul att se hur siffran steg och ännu mer har den stigit fram tills nu..från 12307 till 13045..sug på den ni mohahahaha...kanske är jag nya blondinbella ? den som lever får se ;)
Fatta va soft att sitta och blogga lite och bara håva in pengar,vilken dröm..men får drömma vidare helt klart..vem vill läsa massa dravvel liksom..det ska ju vara mode,duckface,pranks osv för att folk ska orka läsa men där sket dig sig rejält..inget av det lär ju hamna här..ja kanske en bild på ett par nya skor möjligtvis thats it !

Nu börjar det spåra här känner jag för under tiden jag skriver så ser jag massa sladdar i ögonvrån...stresspåslag 200% ,jaja garva ni men när min adhd kickar in så är det full fokus på hur i helsike jag ska kunna dölja dom...nu har jag nåt att klura på !


Med den avstickaren så önskar jag er en fortsatt fin dag i värmen !

Glöm inte dricka massor av vatten och smörj er för guds skull om ni ska pressa i solen ;)


Puss och kram // Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar