10 juni 2016

Slöhög och klockhelvete !

Men åhhhhh..här la jag mig skapligt igår,ställde klockan på 06.00 för att kliva upp och gå på Elias (systerson)skolavslutning..hans absolut sista på den skolan...vad händer ??

Jo klockan ringde och jag mitt spån trodde att jag hade klickat i snoozen men uppenbarligen INTE,vaknade till 07.49 och insåg att jag försovit mig..fan alltså vad ledsen jag blev och förbannad på mig själv :( Elias kommer ju tycka att moster är kass nu..jag har ju alltid varit på avslutningen..fy f-n för mig och att jag är sån tröttmössa och klantarsel !

Ångest så inåt helsike..försökte slå bort den men lättare sagt än gjort,hur förlåter man sig själv nu liksom ? :(
Pallrade mig upp och bestämde mig iaf för att möta upp sessan efter hennes avslutning för lite mysig fikastund,tänkte att det kunde få mig att tänka på annat.Vi hade det mysigt men vi höll på att frysa ihjäl när vi rörde oss mot mami..skojar ni ?? Sommar ?? in my ass ,svinkallt ju..det va trevligt att vi fick nån dag sommar iallafall hahahaha nu är hösten här lr vintern kanske,va ju samma temperatur idag som på julafton ..sjuk ju !

I övrigt har det varit en lugn dag,varit frusen som en isbit ,skrattat med sessan och Sam så tårarna har sprutat och nyst som en tok.En hejdundrande kväll alltså !

Slängt mig i sängen nu iallafall med nässprayen under huvudkudden och hoppas få sova lite,hoppas ni haft en bra dag och grattis till alla som tagit studenten,grymma ni är alltså..hurra för er !!!


Sov sött!

Over and out //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar