12 juni 2016

Finner inga ord !!!


Jag blir så upprörd,känner mig så tom,finner inga ord för allt hemskt som händer i världen.

Dessa jävla terrorister ,att det finns folk med så mycket hat inom sig,vad får en människa att göra ett vansinnesdåd som detta...religion,homofobi,psykos ??
Tur vi inte vet hur många vi möter dagligen som är så där sjuka i huvudet ,för det är garanterat fler än vi anar..hela världen är som en tickande bomb,frågan är inte om det smäller,,utan när ?

Det skrämmer mig att det kan smälla när som helst,vart som helst..man går inte säker någonstans längre.
Det tar emot att låta barnen åka iväg hemifrån,man vill ju vara nära och skydda dom hela tiden,fy och usch...så här va det inte för bara några år sedan.

Det har det senaste året blivit helt sjukt överallt..fan jag blir vansinnig när jag tänker på hur trög regering vi har tex,är dom blinda ,är dom betalda av terrorister,eller skiter dom fullständigt i hur det går för Sverige ?
Känns som vi är på ett sjunkande skepp,finns snart inget som kan rädda oss.
Tack för det din gris till statsminister och din nuvarande regering ! #OMVAL

Suck,jag skulle inte börjat grubbla på oroligheterna i världen,nu blir det bergis en sömnlös natt igen..min hjärna går på högvarv .

Nu måste jag försöka tänka på annat...va rädda om varandra ,livet är så skört.
Glöm inte säga jag älskar dig till dina nära och kära !!!


Godnatt //Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar