15 dec. 2010

Byggare Bob

Har haft han på besök idag...underbart med vänner som vill hjälpa till...det vart så fint i mitt rum,nu saknas det bara lite tjafs på väggarna..men men det får bli ikea i framtiden eller nåt =)

Har fått min dagliga kram också...sitter aldrig fel...tänk va lite som behövs för att jag ska må bra.
Har fått skratta mycket sista tiden...härligt med vänner som lockar fram ett skratt eller 2...insåg att jag nog aldrig kommer bli vuxen..har så sjuk humor och älskar att tröga mig..men det bjuder jag på..finns så mycket tråkigheter och allvar i världen så någon kan väl få vara ett undantag..och det är JAG ;)
 Tänker inte blogga mer idag ...vill bara säga till mina vänner att jag älskar er ..och tack för dagens kram och många skratt....snart 40 tjoho...då börjar livet =)


Meeeeeeeeeen shhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiittt .va klockan går fort.....dax att sussa sött

Nattinatt <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar