23 dec. 2010

Snart jul...men åhh varför känner jag så här ??

Nu är skinkan grilljerad granen klädd och klapparna klara...
Sen...bara sådär som en blixt från klar himmel så börjar jag känna mig nedstämd..massa tankar på allt runt mig som händer..tankar på hur fan folk beter sig i den här stan..hur folk snackar skit och bara sprider massa dålig energi runt sig..
Hur ORKAR en del..ser ju hur det får folk jag känner att må skit..och det är inte OK
Less på fulla ex less på skitsnackare och riktigt less på oärliga människor..japp precis så är det..
Jag är nog inte så nere utan snarare förbannad känner jag..Men men det hinner nog lägga sig tills i morgon..då tar jag nya friska tag och ser fram emot att se mina älsklingar öppna paket..att få umgås med dom i familjen som VILL umgås, men nu när vi iår äntligen ska samlas och ingen behöver sitta ensam så känns det som om ingen vill komma hit...jo en del av familjen men inte alla..BEROR det på att vi ska vara hos mig kanske..?? Eller är det mina barn som är jobbiga...undra vad problemet är..varför kan vi inte bara umgås tillsammans alla och vara glada över att få en jul ihop ?? SHIT alltså...
Sen vill jag sååå gärna ut och dansa och träffa folk på juldagen..jag ruttnar av att sitta här hemma som en jävla eremit hela tiden...vill få dansa och skratta lite..hoppas att jag hittar en barnvakt..håll alla tummarna ni har  kära ni :)
I början av nästa år så SKA jag bara unna mig lite skoj...tänker dra med nån vän på kryssning ..ja det ska jag banne mig göra..shit va skoj..längtar redan dit..Tänk att det är så skönt och skojsigt på en båt mot om man går ut här hemma...me like finlandsbåtarna ;)

Härlig fortsättning på eran dag..jag ska iallafall fira en underbar jul med mina barn och dom som kommer...love u all <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar