16 dec. 2010

Livet !

Ja livet är inte alltid lätt...vad är egentligen meningen med livet...?? 47 svarade en kompis som läst liftarens guide till galaxen...ja men lr hur...men ifs 4+7= 11 =1+1= 2 
meningen är alltså att man ska vara två inte ensam och vilsen :/
Nu har jag varit ensam ett tag..det finns dagar jag bara njuter av det...särskilt dom dagarna man hör och läser om folks kärleksbekymmer...sen kommer dom dagarna jag bara LÄNGTAR efter att ha någon att dela livet med...skratt och tårar ..tokigheter och allvar..


Kanske 2011 kan bjussa på lite kärlek :) Har tänkt lite extra sista tiden på vad kramas gör susen..kroppen mår bättre ,jag blir gladare och plötsligt så känns allt lite enklare för en stund :)


Jag är ju så sjukt kramig..kramar mina vänner och familj så ofta jag kan..för kramar säger mer än ord .
Skänker extra många tankar till min älskade lillasyster idag...va stark nu lillgumsan ..allt kommer bli bra framöver ska du se..det är just nu som är värst..älskar dig..glöm ALDRIG det <3<3
Tankarna går även till min fd svåger...hmm det lät konstigt :( ...han är världens snällaste kille och jag önskar honom all lycka ...vill han ska veta att vi finns kvar ..dörren står alltid öppen för dig M .


Nähe ska man ta på sig jackan och knata ner till coop och handla lite mjölk till frukosten i morrn..sen i morrn ska jag få åka med mami och HANDLA Jippi...ska bli nice att fylla på lite här hemma i skåpen, för nu gråter inte ens råttorna längre hahahaha DÅ är det illa !!!! :)


Kanske kanske kastar jag in en rad i kväll


hej hej <3<3


( Förresten THESS ...jag har inte kramat dig på länge KOM HIT..saknar dig min underbara söta trogna förstående vän....<3<3<3 )

2 kommentarer:

  1. känns skönt att du finns sis... skulle ja göra utan dig.. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Detsamma sis....du finns alltid för mig och jag älskar dig så oerhört mycket...<3<3<3

    SvaraRadera