27 dec. 2010

Usch fy och blä

Trodde det skulle bli skoj ute på juldagen men icke...har upplevt bland det mest obehagliga jag någonsin varit med om..blev DROGAD !!
Mår dåligt vid blotta tanken...det snurrar och jag minns verkligen ingenting..inte förren jag fått kräkas upp skiten..då va det som att slå på on/off...jag va hur klar i skallen som helst...SJUUUUUUKT!
Hatar den idioten som gjorde så mot mig och mår skit vid tanken på att mina stackars barn behövde se mig i det skicket...hoppas dom inte får men för livet bara...Förlåt mina gullungar och hoppas inte jag skrämde er =(

Mamma älskar er och lovar att ni aldrig ska behöva se mig sån igen NÅGONSIN !!!!!

Tack älskade sis för att du och barnen är här och rör om lite så jag får annat att tänka på...och tack vännen för kramarna dom värmde ....

Nattinatt <3<3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Jag tror du drack lite mycket.....

    SvaraRadera
  2. haha näe nu tillhör jag dom få som INTE går ut på lokala puben och super mig full...finns andra som står för den biten..

    SvaraRadera