22 dec. 2010

Nu ere slut

Så va födelsedagen till ända...har haft familjen på besök...jisses vilken skum stämning det va...kändes i hela luften att det va skumma vibbar..såg ut som om alla hade nåt på hjärtat som tyngde men att dom valde att hålla tyst :/ Kanske har jag fel..kan ju vara julångesten bara som visar sig lr nåt..jaja...det va en bra dag iallafall och Adam har varit nöjd och glad..det är huvudsaken :)
Tänk att mitt lilla hjärta redan är 11 år..och i feb blir min stora älskling 15 år...otroligt ..hänger verkligen inte med..det känns....ja jag vet inte riktigt hur det känns..fan åren bara rusar iväg..och själv sitter jag här och känner mig som 25 hahaha synd bara att utsidan inte ser sån ut ;)

Ska sova snart och samla krafter till julafton...så nattinatt.

Puss och kram och nyp i stjärten <3 ( Tänker på dig Sandra <3...allt kommer gå sååå bra..lita på "storesyrran " )

2 kommentarer:

  1. ja tack för en fin dag sis,, <3
    jo jag var skum men det vet du ju vrf... efter vårt lilla samtal igår.. tack iaf för att du/NI finns!

    SvaraRadera
  2. himmelskt ;) ja, allt kommer gå bra.

    SvaraRadera