29 dec. 2010

En helt vanlig dag...

Sicken skön dag...jag har banne mig inte gjort många handtag idag....druckit en massa kaffe...och fått massa kramar det har jag :)
Dagen blev ju inte tråkigare när Nikita och Christian kom hit...jisses va hon hade vuxit ..ungar alltså.
Joel va förbi och snacka lite skit och tjejerna hade riktigt skoj när dom terrade honom..stackarn :)
Känns TOMT i huset utan älskade sis och barnen...men mina troll kommer uppskatta en sovmorgon iallafall..tröttmössor..som mamma sin ;)
Känns så skönt att ha ytterligare än underbar vän att öppna sig för..som får mig att må bra och som får mig att garva som f*n....tack alla mina underbara för att ni finns...ni förgyller mitt liv mer än ni anar <3

Nattinatt för NU kramen !!!! <3<3<3<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar