18 dec. 2010

Elitgymnast JAPP !!!

Idag vaknade jag 09.15 .....UNGAR vakna mamma har försovit sig...Nu va det ingen katastrof för Adam va hemma med magvärk igår och Nellie va ledig idag...Victor missade sina 3 timmar..men men dom får han ta igen..

Nellie är så rolig...hon gick till skolan iallafall...hon ville inte vara ledig :) Härligt med barn som faktiskt gillar att gå dit .
Eftermiddagen tillbringade jag och Adam i tomashallen för att titta på gymnastik uppvisning...och min sessa är sååå duktig...klart bäst i sin grupp...hoppas hon får byta upp sig till dom äldre tjejerna nästa år ..där passar hon in mycket bättre..Man blir ju såå stolt när man sitter och ser sitt barn inför stor publik...klappade händerna som en tok så nu är dom helt paj..men det va det värt..
Nu ska jag sova lite och ta en rejäl sovmorgon..ovanligt va ?? hahaha knappast ..men gud så skönt..

Sov sött alla mina kära <3<3<3
På återseende Love ya !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar