24 sep. 2012

Dax igen...

Va nyss och kikade på en till lägenhet..tyvärr gick den andra till annan sökande :/ 
Den här blir ledig 1/12 och har pratat med barnen och dom vill mer än gärna att vi tar den ,så jag mailade nyss iväg ett JA och hoppas att det går vägen...känns som det gör det..varför skulle hon annars mailat mig att jag skulle kolla och återkomma med svar...visst det kan ju vara så att andra fått ett mail med..men hoppas INTE!!!


Det är ju en del småfix i den men det får man ta vartefter man har tid och pengar...hahaha typ aldrig ;) 
Men här är några bilder på hur det ser ut i ett av sovrummen ,vardagsrummet och golvet i kök och hall :)


Håll alla tummar och tår nu att den blir vår !! :)

Lite annorlunda golv..funkar :) sen skymtar man mjuka trappmattor..gosigt för fossingarna ...

Fondvägg..ok jätteblommigt men sen vita väggar..bättre än gula eller terrakotta iallafall...

Helt ok fondvägg i sovrummet också...oj fick visst med lite av nuvarande hyresgäst hahaha
Ja det va lite smakprov på den jag hoppas få....hoppas hoppas !!!!!!!!!


lovar skvallra i veckan hur det har gått !!

Nu ska det fasiken vara min tur..japp det har jag bestämt !!

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar