1 sep. 2012

Jag döööööööööööööööööööööööööööööööööör mina älsklings stövlar är trasiga..kaputt, helt slut  :(( jag som har så svårt att hitta skor /stövlar jag trivs med ...skit åsså !!!

Nu är precis ALLA mina dojjor helt slut så just nu använder jag sessans rosa converse :) funkar ju men snart vill hon nog ha dom tbx ;) MÅSTE till stora staden och leta nya ganska så snart ..kanske passar jag på att ringa upp en vän och ta en fika då..undra hur det skulle kännas ?? Har ju inte setts på flera år tror det va -07 senast..så vi har nog en hel del att pladdra om..hur som så blir det inte den här månaden..lillsnurpa fyller ju år :)

Present till en 15 åring är ingen lek :/ jisses va svårt alltså..hoppas hon blir nöjd iallafall :D

På tal om helt andra saker så blev jag uppringd ang en lgh jag sökt...han hade inte fått tag i killen som bor där idag för visning men undrade om jag ändå ville ha den...men va ?? snacka lite panik ..vill ju ha sett den innan...den kanske är helt kass eller kanske helt toppenbra..verkar skumt att dom inte har rätt att öppna för visning..hur många vågar tacka jag till en osedd lgh ?? nja inte jag..ska se om jag kan kolla den i morgon söndag för jag lovade att återkomma i början på nästa vecka !!


Nu har jag setat still för länge efter maten..känner hur matkoman kommer smygandes så det får bli en lite promenix till mami med grytlapparna jag köpte på ikea igår :)


See ya !!

//Lellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar