28 sep. 2012

Inte så förvånad...

Ja när det gäller lägenheten jag sökt...fick den inte..hade det på känn men man vill ju alltid hoppas in i det sista...
Har inte direkt flyt just nu..men å andra sidan så har vi tak över huvudet och det finns dom som inte ens har det..vi bor ju egentligen hur bra och fint som helst så jag vill inte klaga..det är bara att den ligger på fel plats ..vi får jobba på att få det att funka här så länge och inte ge upp i sökandet...har ju en underbar handläggare som gör allt för att hjälpa till eftersom det finns särskilda skäl till flytt...det handlar ju inte om att vi inte har råd utan av andra orsaker som jag inte tänker gå in på nu.

Ska försöka att inte deppa ihop utan vara tacksam över vad jag har och sen har jag ju världens finaste familj och dom underbaraste barnen ..vad skulle jag göra utan dom mån tro ??
Tar nya tag nästa vecka och ska försöka njuta av helgen nu...vet fortfarande inte om barnens far är hemma i morgon när det är sagt att dom ska få lite kvalitetstid med honom...samma där...inte förvånad om jag inget hör ifrån honom...sån är han..hans stora förlust helt enkelt.

Ha en underbar fredagskväll och till er som kikar in vill jag bara säga..lämna gärna en liten hälsning det skulle kännas fint med ett hej :)

Kramen //Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar